Leta i den här bloggen

torsdag, mars 26, 2009

EPiServerdagarna 2009!

Jag besökte EPidagarna i Sthlm den 10-11 mars för första gången. Jag var imponerad över kvalitén på de seminarier jag besökte samt Awardsmiddagen på kvällen! Tyvärr vann inte vår leverantör Meridium kategorin bästa offentliga webb, men var iaf nominerade med www.kalmar.se. (Man kan ju tycka att resurserna i de olika offentliga webbarna skulle spela roll i motiveringen, 1 par millar hit och dit gör ju verkligen eller förhoppningsvis (!) skillnad på resultat!)

Stockholms stad vann sin kategori, och det är bara att gratulera dem! Det är en av mina absoluta offentliga webbfavoriter.

Det blir LÄTT ett återbesök nästa år (det beslutades på Awardsmiddagen att EPi-dagarna ska nu anordnas varje år) och då ska jag få med mig "min egna" Epi-tekniker så att han kan uppdateras med nyttig information :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar